ING стартира глобална рекламна кампания за Формула 1

ING за първи път ще проведе своя глобална рекламна кампания в подкрепа на спонсорството на отбора ING Renault F1, брeндирането на пистите на състезанията за Гран при и старта на програмата за ING Australian Grand Prix на 15 март. Кампанията ще продължи до 21 октомври, когато е състезанието за голямата награда на Бразилия. Телевизионната реклама ще се излъчва в 30 държави. 15-40 секундни спотове ще бъдат показвани по националните телевизии, които излъчват състезанията от Формула 1 и по международни телевизионни канали през уикендите на състезанията. Телевизионната кампания ще бъде подкрепена от печатна реклама в ключови международни бизнес издания, също така от присъствие във водещите новини на интернет сайтове, он-лайн реклама и Ф1 портали. Подготвена от германската агенция Кемпертраутман, тя изучава приликите между отборът ING Рено и банкирането, застраховането и управлението на активи, като се фокусира върху концепцията, че зад пилота, както и зад клиента, стои цял екип. С над 850 милиона зрители в световен мащаб, Формула 1 създава изключителни възможности за популяризиране на марката ING. Изабел Конър, програмен директор на ING за програмата ING Рено Формула 1, заяви: “Нашата програма за Формула 1 е инициатива за глобално спонсорство, което ще ни помогне за укрепване познатостта на ING в световен мащаб. Формула 1 е най-подходящата платформа за глобално спонсорство, тъй като е с потенциал да достигне до широка клиентска база.”
Източник: Insurance.bg
Коментари:
- Булстрад създава НОВА Инс след сделката с ОББ
- "Моите финанси": След бурята - кога и как се подават заявки за застрахователни обезщетения
- ЗК „Лев Инс” АД предлага сигурност от ново поколение
- КЗК глоби ПОД "Алианц България" за нелоялна конкуренция
- Прогнозите за 2014 г: Оптимизмът при животозастраховането расте
- "Еврохолд" купи бизнеса на застрахователя QBE в България и Румъния
- Първи стъпки като застрахователи
- Застраховател на годината е „ДЗИ-ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ” ЕАД
- ДЗИ пуска първият 3D рекламен клип, заснет изцяло у нас
- ДЗИ стартира Великденска кампания с атрактивни промоционални условия, отстъпки и нови продукти
- ДЗИ с нова визуална идентичност
- Кредит „Експресо” със специална промоция до края на декември и бонус нова кредитна карта от Societe Generale Експресбанк
- Гласуваме онлайн за „Застраховател на годината”
- Влизат в сила глобите за застрахователни стикери на колите
- Средната цена на "Гражданска отговорност" стана 220 лева
- Застрахователите увеличават печалбите си при спад на приходите
- Държавата обезсмисля застраховането
- Предстоящото снеготопене уплаши застрахователите
- Fibank предлага нов ипотечен кредит „Жилище в сегашно време”
- "Алианц Живот", ДЗИ и "Армеец" за застрахователи на годината
- "Уника" ще определя тарифите по застраховка "Каско" по региони