Citigroup се отказва от 137-годишен символ

Новото название и новото лого ще бъдат представени на Съвета на директорите на компанията до края на седмицата, когато изтича 14-дневния анализ на бренда на компанията, съобщи The New York Times. Новият образ ще е готов в началото на идния месец. "Продължаваме да разработваме брендинга и ще обявим новината след приключване на работата”, посочи Лиа Джонсън – представител на работната група. Новият дизайн напомня логото "citi" с дъга, която често се появява в реклами на Citigroup, офисите и кредитните карти на компанията. Всяко подразделение на финансовата група ще бъде представено с различен цвят – черен за корпоративното и инвестиционното банкиране, червен – за подразделението за управление на капитали, сив – потребителските услуги.
Решението за ребрендинга е опит на председателя на Съвета на директорите и президент Чарлз Принс да проведе интеграция на подразделенията след няколко годишни поглъщания. Логото с чадъра, представящо Travelers Group дълго преди сливането й с Citicorp през 1998 година, сега ще остане в историята. Символът е използван повече от 137 години, но според администрацията на Citigroup, маркетинговите проучвания показват, че чадърът не е довел до необходимия резонанс сред потребителите.
Източник: Insurance.bg
Коментари:
- Булстрад създава НОВА Инс след сделката с ОББ
- "Моите финанси": След бурята - кога и как се подават заявки за застрахователни обезщетения
- ЗК „Лев Инс” АД предлага сигурност от ново поколение
- КЗК глоби ПОД "Алианц България" за нелоялна конкуренция
- Прогнозите за 2014 г: Оптимизмът при животозастраховането расте
- "Еврохолд" купи бизнеса на застрахователя QBE в България и Румъния
- Първи стъпки като застрахователи
- Застраховател на годината е „ДЗИ-ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ” ЕАД
- ДЗИ пуска първият 3D рекламен клип, заснет изцяло у нас
- ДЗИ стартира Великденска кампания с атрактивни промоционални условия, отстъпки и нови продукти
- ДЗИ с нова визуална идентичност
- Кредит „Експресо” със специална промоция до края на декември и бонус нова кредитна карта от Societe Generale Експресбанк
- Гласуваме онлайн за „Застраховател на годината”
- Влизат в сила глобите за застрахователни стикери на колите
- Средната цена на "Гражданска отговорност" стана 220 лева
- Застрахователите увеличават печалбите си при спад на приходите
- Държавата обезсмисля застраховането
- Предстоящото снеготопене уплаши застрахователите
- Fibank предлага нов ипотечен кредит „Жилище в сегашно време”
- "Алианц Живот", ДЗИ и "Армеец" за застрахователи на годината
- "Уника" ще определя тарифите по застраховка "Каско" по региони