Сайтовете на животозастрахователните компании не са уважавани от потребителите

Сайтовете на животозастрахователните компании имат слаб опит с клиентите, особено що се отнася до сигурността на личните данни в мрежата. За трета поредна година животозастрахователните компании са в дъното на класацията що се отнася до доверието на клиентите. Това твърди проучване, публикувано от американския информационния портал Insurance&Technology. Изследването сравнява 50 застрахователни сайта по 150 критерия, оценени чрез гласуване на потребителите. Критериите са групирани в три големи категории - Възможност за използване на сайта, Комуникация и Доверие.
На базата на получените резултати изследователите определят индекс на потребителското уважение. Според него животозастрахователните компании са на дъното на класацията. Те имат най-слабо уважаваните интернет страници, обясни ръководителят на проучването Голесуорти.
Профилът на животозастрахователните сайтове е, че те използват закърнял модел за връзка с клиентите, който не отговаря на динамичните изисквания на интернет общуването. Според потребителите тези сайтове се използват лесно, но се провалят що се отнася до визия, интерактивност и сигурност. Страниците не дават адекватна и разбираема информация за предлаганите продукти, които клиентът иска да сравни. Застрахователните компании трябва да балансират желанието си да образоват потребителя и да позволят на клиента да контролира диалога, съветват изследователите.
Източник: Insurance.bg
Коментари:
- Булстрад създава НОВА Инс след сделката с ОББ
- "Моите финанси": След бурята - кога и как се подават заявки за застрахователни обезщетения
- ЗК „Лев Инс” АД предлага сигурност от ново поколение
- КЗК глоби ПОД "Алианц България" за нелоялна конкуренция
- Прогнозите за 2014 г: Оптимизмът при животозастраховането расте
- "Еврохолд" купи бизнеса на застрахователя QBE в България и Румъния
- Първи стъпки като застрахователи
- Застраховател на годината е „ДЗИ-ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ” ЕАД
- ДЗИ пуска първият 3D рекламен клип, заснет изцяло у нас
- ДЗИ стартира Великденска кампания с атрактивни промоционални условия, отстъпки и нови продукти
- ДЗИ с нова визуална идентичност
- Кредит „Експресо” със специална промоция до края на декември и бонус нова кредитна карта от Societe Generale Експресбанк
- Гласуваме онлайн за „Застраховател на годината”
- Влизат в сила глобите за застрахователни стикери на колите
- Средната цена на "Гражданска отговорност" стана 220 лева
- Застрахователите увеличават печалбите си при спад на приходите
- Държавата обезсмисля застраховането
- Предстоящото снеготопене уплаши застрахователите
- Fibank предлага нов ипотечен кредит „Жилище в сегашно време”
- "Алианц Живот", ДЗИ и "Армеец" за застрахователи на годината
- "Уника" ще определя тарифите по застраховка "Каско" по региони