ЗД "Витоша" АД ще прилага сегментиран подход при застраховката "Гражданска отговорност"

Застрахователното дружество "Витоша" АД, част от UNIQA Group, Австрия, обяви официалния старт на промоционалната си кампания за застраховка "Гражданска отговорност на автомобилистите", както и корпоративната стратегия на дружеството, на среща с медиите. ЗД "Витоша"АД ще прилага методология на австрийската група UNIQA за сегментиран подход при Гражданска отговорност. Направена е сериозна предварителна подготовка и анализи за 3 години назад и са определени критериите за сегментиране. За да може дружеството да предложи конкурентни цени, тарифите Гражданска отговорност за леките автомобили ще бъдат сегментирани на базата на:
- Обем на двигателя в куб.см;
- Възраст на собственика на МПС;
- Регион на собственика на МПС - големи/малки населени места;
- Целта е да се намери най-добрата цена, според възможностите на клиентите в различните сегменти.
Стремежът на дружеството е не само увеличаване дела на автомобилния бизнес, а предлагане на разнообразни застрахователни продукти, бързо и адекватно реагиране на потребностите на пазара.На 15 ноември "Витоша" АД ще започне промоционална кампания "Залепи и спечели" за застраховка "Гражданска отговорност за автомобилистите". Но стартът беше даден днес от популярния автомобилен състезател Крум Дончев, който е и рекламно лице на кампанията. Той дойде на срещата с медиите, която беше в новия шоу-рум на "Мазерати" на бул. "Арсеналски" в София, с атрактивен мотопед Piaggio.
Двайсет от тези мотопеди ще получат клиенти на "Витоша"АД, участници в промоционалната кампания с игра "Залепи и спечели". Съгласно условията на промоцията, собственикът на всеки автомобил със сключена в периода 15 ноември 2006 – 19 януари 2007 година еднократно платена застраховка "Гражданска отговорност на автомобилистите" получава UNIQA стикер, който да залепи върху автомобила. И още:
След отлепянето на стикера, остава талона за участие в играта. Клиентът го попълва и го пуска в някоя от лотарийните кутии, поставени в офисите и при посредниците на "Витоша"АД.
В края на януари Крум Дончев ще изтегли печелившите 20 клиенти, които ще получат по един от 20-те мотопеда Piaggio. Печелившите трябва да имат стикер, залепен върху автомобила. Рекламното лице на кампанията - един от най-добрите ни рали пилоти Крум Дончев – първия българин вице-шампион в европейския рали-шампионат за 2006 година, заяви, че е очарован от новата серия мотопеди на Piaggio, които вече се предлагат на българския пазар.
Източник: Insure.bg
Коментари:
- Булстрад създава НОВА Инс след сделката с ОББ
- "Моите финанси": След бурята - кога и как се подават заявки за застрахователни обезщетения
- ЗК „Лев Инс” АД предлага сигурност от ново поколение
- КЗК глоби ПОД "Алианц България" за нелоялна конкуренция
- Прогнозите за 2014 г: Оптимизмът при животозастраховането расте
- "Еврохолд" купи бизнеса на застрахователя QBE в България и Румъния
- Първи стъпки като застрахователи
- Застраховател на годината е „ДЗИ-ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ” ЕАД
- ДЗИ пуска първият 3D рекламен клип, заснет изцяло у нас
- ДЗИ стартира Великденска кампания с атрактивни промоционални условия, отстъпки и нови продукти
- ДЗИ с нова визуална идентичност
- Кредит „Експресо” със специална промоция до края на декември и бонус нова кредитна карта от Societe Generale Експресбанк
- Гласуваме онлайн за „Застраховател на годината”
- Влизат в сила глобите за застрахователни стикери на колите
- Средната цена на "Гражданска отговорност" стана 220 лева
- Застрахователите увеличават печалбите си при спад на приходите
- Държавата обезсмисля застраховането
- Предстоящото снеготопене уплаши застрахователите
- Fibank предлага нов ипотечен кредит „Жилище в сегашно време”
- "Алианц Живот", ДЗИ и "Армеец" за застрахователи на годината
- "Уника" ще определя тарифите по застраховка "Каско" по региони